// Chalkboard Stories

Bonjour!

Mood : Feel Blessed
Status : Let Allah do the rest ..


StoryThe CEOGoodies


Tagboard

Welcome to my little stalkers. Drop nice words here. Sorry if I didn't reply it back. 


Visit dem'

 Isya

Ieqa | Rina | Akhma | syakirah | Adya | Ain | Lovey? | Lovey?





Older Post | Newer Post
Puppy Love
>> ASSALAMUALAIKUM <<

Mulamula dulu, saya tak pernah suka awak. Just minatminat macam tu je la en. orang lain minta awak macam nak gila. Saya usha je awak. Nothing remarkable, saya kata. Hurmm, kenapa dia banyak sangat peminat ?  Sumpah tak jeles !


Setiap hari, almost everyday la kan, semua orang asyik cakap pasal awak. Saya buat muka tadak interest je bila dengar. Hurm, entah la, nothing special.

Saya cuma minat, tapi tak da la sampai gila kan awak.


Satu hari tu kan, bila saya buka FB en, ad news tentang awak, sejak saya tengok news tu, terus saya SUKA awak ! Homaiigoshh, tak tawu la nak cakap macam mana. Memang suka gila kat awak, sumpah ! Tapi takda la sampai sanggup berkorban apa sahaja untuk awak en.

Orang  selalu cakap pasal awak. Yang positif tu saya sokong, tapi yang negatif tu, malas nak layan. saya tahu, ni mesti sebab jeles kan ? Biar la.

Mula mula saya dapat tahu pasal awak dengan dia, sumpah, saya cemburu. sangatsangat. tapi nak buat macam mana en. takkan nak halang hubungan awak ngan si dia en ? Hurm, saya sokong awak. Saya dapat tawu gf awak kena tumbuk dengan peminat awak. tengok tu, banyak betul peminat tak puas hati dengan gf awak. saya simpati :'(




Ok JUSTIN BIEBER, saya suka awak sejak tengok Mistletoe kat youtube haritu. :) Hehe. Tapi, saya suka lagi Robert Pattinson  ^_^